«Un vídeo muestra una mujer tirando un contenedor de orgánica al suelo y ensuciando la calle en Lleida»
https://www.facebook.com/share/r/14cRKDL5hCv/ "Després ens queixem que Lleida està bruta i que hi ha escombraries fora dels contenidors. Amb actituds incíviques com aquesta, no és gens estrany. Al carrer Joc de la Bola, a l’accés de mercaderies del Carrefour, una dona ha estat enxampada buidant contenidors d’orgànica directament a la via pública."